aldrig

Känns som jag aldrig kommer bli frisk... Imorgon har jag varit sjuk en hel vecka med feber och skit. Har så tråkigt, orkar inte göra ett dugg så ligger bara på soffan och kollar olika tvprogram. Missar glöggfesten idag med mina fina vänner och jag hade mer är gärna velat träffa Hans som jag inte träffat sedan i söndags...

Inte ens sett mina pållar på tre dagar heller. Det är illa.

Kommer bli så jobbigt att komma igång med träningen efter den här periodens sjukligheter. Aja, vad ska man göra? Finns dock inget annat jag vill än att bli frisk nu.


Kommentarer
Postat av: Karin

Krya på dig!

2010-12-04 @ 17:23:58
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: Ida

Drick mkt vatten, juice och Berocca är väldigt bra. Krya på dig! <3

2010-12-05 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0