usch och fy.

Har nog inte kännt mig så här sliten på länge i musklerna, tror att det beror på att jag inte käkat några kolhydrater på några dagar. Har ingen energi alls, så tänker faktiskt göra mig lite kycklig och pasta nu för att se om jag får upp lite energi till kvällens träning.

Idag är det i princip storm i lilla ljungbyhed, några träd hade blåst ner och hästarna fick ha täcken på sig när jag var ute och red. Fendi är så sjukt upptaggad nu för tiden och jag funderar på att sluta ge honom krafftfoder haha, han börjar påminna lite grand om när Phiis var 3år, okej kanske inte så farlig men nästintill.

Phiis var helt ok idag, ganska bra i galoppen, men han är fortfarande så himla studsig, går ju inte att sitta ner i sadeln. Lucky känns lite halvseg och tråkig, men jag förstår det. Både han och jag är så uttråkade av att rida här hemma att vi skulle kunna ta första flygplan tillsammans till ett annat ställe. Palla bo här. Jävla skitställe som inte ens har en liten ridbana man kunde rida lite dressyr på...

Smickrande bild på mig och mormors hund... haha eller inte. Saknar att ha hund sååå mycket. Tänk om min kära mamma hade överraskat mig med en Whippet när hon kommer hem från USA istället för träningskläder? Lycka? Japp. Men nej det kommer inte att hända.


Fasen vad sugen jag blev på att bada nu, kanske inte det ultimata vädret.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise

Klart jag diggade den, jag ÆLSKADE den !

2010-08-25 @ 15:00:19
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja helt underbart :D



låter som ni också fått höst hos er.

2010-08-25 @ 20:15:52
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0