Regn, regn och åter regn...

Herreguud säger jag bara, sjukt mycket regn ut... Och jaa, jag cyklade till gymmet upp och ner haha. Tycker inte mina regnkläder borde få kalla sig regnkläder när de inte håller torrt. Illa illa, blöt blev jag men det var värt det, tränade på bra idag. Tyvärr hade jag ingen att träna med, men desto effektivare blir träningen. Rygg & biceps + lite mage. Känns som jag har påbörjat ett "nytt" liv idag, har börjat med en ny diet och har gett mig fan på att träna riktigt hårt framöver. Det är 90-100% som gäller och inte några ynka 80%. Min nya diet går ut på att enbart äta protein & sallad. Kommer äta kolhydrater dvs. pasta, potatis, osv. innan kondiotionspass enbart. Detta är något jag ska testa och se om det ger något resultat, vill gå ner några kilo i vikt och sätta mer muskler. Om det funkar? Återstår att se.

Blev i alla fall 1,5timmes träning på gymmet idag med inte överdrivet mycket pauser.

Någon random brud som utför marklyft.


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0