Kanot

Idag har det varit en riktigt bra och soft dag. Vid kvart över tolv körde pappa mig och killarna till kanotcentralen och vi satte i hans kanoter. Det blev en härligt kanot-tur på 5timmar. Underbart väder och det bästa tänkbara sällskapet. Ett dopp blev det också även om vi inte ha några badkläder eller handdukar. Ibland får man improvisera. En lijan skapades med ett rep som satt fast i den ena kanoten och Ludwig & Pål svingade sig ett flertal gånger ut i vattnet. Jag och Öyvind hoppade över själva svingandet och nöjde oss med att "bara" bada. En helt perfekt dag! Eller ja förutom att jag hade gjort massor av mat och lite fika, men tallrikar hade jag glömt. Ibland är jag bara hopplös... Nog jag kommer älta detta i typ 10år haha.

När jag kom hem blev det lite middag och sedan blev hästarna ridna respektive longerad. Fendi var grymmeduktig i roundpenen och Lucky skötte sig som vanligt på vår utetur. Phiis är bara för jobbig nuförtiden och jag vet inte om jag orkar mer snart. Han är så stor och tungriden... Bläää. Blir väl bättre får jag hoppas.

Öyvind hade med sig kameran idag så det kommer förhoppningsvis massor av bilder lite senare någon dag.

Jag och Cherie! Joannas ponny, från när jag var där sist. Dagen då Lassy dog, 14juni.
Saknar både Lassy & Joanna...


Love Linn

Kommentarer
Postat av: joanna

AND I MISS YOU MY LOVE

2010-08-08 @ 23:20:22
URL: http://joannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0