Jahapp?

När man väl peppat upp sig för en härlig ridtur på Phiis så kunde det inte bli av. Lös baksko som bara sitter kvar med en söm på utsidan. Suck alltså. Ringde Olle, men han svarade inte, tror han jobbar på djursjukhuset på måndagar, får prova igen imorgon. Olle ska inte komma och sko förän om 2veckor så det går inte att vänta.

Jaja, var ute och sprang en kort runda innan jag skulle rida Phiis, snart ska jag byta om och så sen dra ner till gymmet. Funderar på att träna ben idag, även om det inte är bendag. Vill ha bendagen avklarad redan på en måndag. Är egentligen lite trött idag, vet inte helt varför.

Gunilla tittade in en sväng idag och sa hej, fick en lite slant som födelsedagspresent, uppskattas alltid. Hon sa inte så mycket om Fendi och så men men. Träffade Johan & Kisse igår, de tycker att jag ska ta det lite lugnt med Fendi så att han inte får upp så bra kondition inför inridningen. Han får inte ha tillräckligt mycket ork att kunna hitta på ngt dumt.

Fin häst ifrån munka.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du köpt Fendi av henne då?

2010-08-31 @ 13:41:53
Postat av: Linn Skjetne

yes i have!

2010-08-31 @ 15:53:09
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, då var det konstigt.

2010-08-31 @ 20:29:16
Postat av: Linn Skjetne

Varför var det konstigt?

2010-08-31 @ 21:27:21
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att hon inte sa ngt om Fendi, men kanske jag som snurrat ihop det, fattade det som att du tyckte det var konstigt. :)

2010-09-01 @ 08:38:51
Postat av: Linn Skjetne

jaha du menar så, vet inte vad jag trodde du menade haha

2010-09-01 @ 16:41:46
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0