Helgen

Har haft fullt upp i helgen så har varken haft tid eller lust att blogga. I fredags var det gym som gällde, ack så jobbigt det var. Träningsvärken desto värre...

Igår var jag, mamma & pappa på Familia och jag köpte mig en klänning till 20årsfirandet+ lite annat. Det mesta på rea så jag var nöjd! Fixade all utrustning till Lucky. Och idag hoppade vi en klass i Perstorp, en 130cm. Är nöjd men hade två ner. Tyckte ändå jag red helt OK, kom lite kort in i trekomb. så Lucky räckte inte över bakbommen på b-hindret, sen red jag upp lite snävt(medvetet) på nästsista för att få en snabb tid i grundomgången, var bara 3-4 som gick till omhopp nämligen, aja Lucky petade, blev nog lite förvånad. Vann gjorde Peter Eriksson, den enda felfria. Känns som att det enda som fattas är lite rutin i 130-klasser. Han hoppar så lätt och fint, men vi måste komma in i höjden ordentligt. Resultaten kommer väl.

Nästa tävling blir det två klasser, 120-130. Kan nog vara bra att Lucky får springa av sig lite i klassen innan haha. Han var ju något pigg idag, nästan för pigg haha. Äh ska inte klaga han var perfekt, ska bara få till det lilla extra i min ridning.

Phiis & Fendi har skött sig väldigt bra sista tiden. Phiis har hoppat på banan, tunna, plank osv utan problem. Fendi är bara allmänt duktig! Glad i honom!!

Snart ska de tre muskutörerna få kvällsmat sen blir det väl en film innan jag lägger mig. :)

Pappa tog några bilder från tävlingen, tyvärr lite dåliga vinklar & ingen zoom men glad att det blev något i alla fall.


mamma & Lucky!




Lucky spanar in pappa!


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Ni blir alltid så jäkla bra på bild, uber snygga!

2010-08-15 @ 22:05:38
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: maria

sjukt snygga ni är! jättefint matchat! älskar den blåa färgen =) Med lite mer rutin så kommer 130 vara plättlätt :) häftigt att se peter eriksson rida också...

2010-08-16 @ 14:38:06
Postat av: Amanda

Din kavaj är så himla snygg! Fast det är väl för att ni är så fina tillsammans !

2010-08-16 @ 15:08:34
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Sofia

det är jag med! SKulle lätt kunna spika upp mig på ett hus och platsa in perfekt. Jag vill ha tuttar! fast ska snart "få" :p



snart rullar placeringarna in!!

2010-08-16 @ 21:00:41
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni kommer snart få högar med blågula rosetter i 130 ska du se!

2010-08-16 @ 22:49:18
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0