Galet trött...

Gick upp vid kvart i sex, matade hästarna och tog ut dem. Höet får de som vanligt ute nu på sommaren. Trodde det skulle bli regn så hästarna fick regntäcken. Hittade en Bucas-regntäcke som jag hade glömt bort, ett jättesnyggt blått, skaltäcke, misstänkte att phiis hade dragit sönder det. Och ja, det stämde, stor reva vid knäppningen fram och han hade dragit av all kardborre. Bestämde mig för att laga det, kunde väl inte ta längre än en halvtimme? Ehh jaa, in my ass haha, tog 2timmar och 20min. Riktigt tråkigt att sy, men skönt att det är gjort nu. Tror Fendi ska få ärva det, mamma hade beställt ett nytt regntäcke till honom men det var varken bucas eller horseware. Av en erfarenhet håller de de täckena INTE i längden. Horseware är absolut bäst efter de kommer Bucas. Ska få mamma att skicka tillbaka de täcket om vi inte ska behålla det att ha på tävling om det regnar.

Snart ska jag och pappa en tur till Klippan, ska handla lite och skicka iväg Ariat skorna om pengarna kommit in på mitt konto.

Kommer säkerligen somna under dagen. Imorgon är det min dag och den firas med utgång och härligt sällskap!

Fick bli en bild på Malin och Rapunzel som jag tog i Perstorp i helgen.
Rapunzel är e. quite easy precis som lucky. Måste säga att jag tycker den hästen påminner mycket om lucky och hade inte tackat nej till den haha.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Amanda Lindahl

Sv; Visst är det! ÄLskar brunt och oranget :D

2010-08-19 @ 14:28:23
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej men åå bebishästen. Jättefin bild! Hon hade nog gärna kommit till dig ;)

2010-08-19 @ 15:26:39
Postat av: Sofia

taaaaaaaaaaack så mycket hjärtat!



jäklar vad den hoppar, i want to!

2010-08-19 @ 16:53:47
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Jennie

Lucky i brunt format :D

2010-08-21 @ 22:42:25
URL: http://jenniiie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0