Fendiii

Precis varit uppe med Fendi i roundpenen och han fick jobba ordentligt idag, och gud vad svettig han blev. Tro det, jag blev bara svettig av att titta på. Fendi har mer eller mindre varit hysterisk och galen när jag skulle spola honom, men han har vant sig till det också. Stog bara och sparkade lite i busken med sina bakben men annars stod han helt stilla. Framsteg mr nice guy. Håller även på med paraplyvänjning med honom också, sedan ett par dagar tillbaka har det hängt ett paraply i stallet hela tiden, efter hand har jag flyttat det närmare honom. Ser lika förskräckt ut varje gång han får syn på det haha, men han vänjer sig ganska snabbt ändå.

Lucky var okej idag, imorgon ska vi äntligen komma iväg och göra något som vi båda älskar, HOPPA! Wiieehhoo. Ska försöka få pappa till att fotta men vågar inte lova något.

Phiis vilade idag, tror han tyckte det var trevligt. Imorgon ska han få en långtur, mitt lilla kängrubarn.

Nu ska jag snart byta om och sticka till gymmet, 4.e gången denna veckan, efter det blir det en snabb visit hos killarna. Säga hejdå innan de åker till norge en tur i helgen. Just de, fick äntligen tag på Gunilla idag, ringde och frågade om hon inte fått mina sms, hon svarade nej och fråga mig det samma haha. Måste blivit någon slags bugg på linjen eller ngt.

Hade i alla fall en mardröm att någon på niklas jobb och han hade satt ut fendi på annons och att det var därför Gunilla inte hört av sig. Som tuuuur är det inte så! Bebisen blir här ett bra tag till!!! 

Ingen som vill köpa en kavaj? Lägg bud vettja!  Inköpt för 4200kr. Använd 3 tävlingar.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

vad är det för kavaj? och storlek? :) haha.

2010-08-26 @ 21:57:10
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

riktgit snygg, classsey!

Sooov så gott & ha en grym fredag imorgon!

2010-08-26 @ 22:30:48
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0