Don't let go!

Har precis skickat in kycklingarna i ugnen och ska alldeles snart bege mig ut på en ridtur tror jag. Men frågan är om jag vågar lämna kycklinglåren i ugnen utan att ha koll? Tänk så bränner jag dem? Hmmmmmm. Big dilemma haah. Aja det är inte hela världen om hästarna vilar idag, Phiis har gått relativt hårt i två dagar och Lucky gick en långtur igår, Fendi har fått motion varje dag. Planerar lite lastträning med Fendi imorgon, Lucky ska till Gunilla och det blir konditionsträning på ängen. Lucky kommer speeda upp unghästarna haha! Phiis ska bara gå en härlig utetur imorgon. Har bytat tillbaka till Metalab bettet nu och han trivs mycket bra på det faktiskt. Ska absolut inte byta till något annat nu.

Aja som ni förstår är det jag som står för middagen idag, kyckling, oooooovanligt när jag lagar haha. Jag är ju ett stort fan av kycklig och lagar det gärna.

Ska snart kila ut i stallet och ge hästarna lite hö i varje fall. De kunde stå ute helt till halv 3 idag, great!

Blev sugen på att lägga upp en bildbomb, kanske kommer snart, så länge kommer det ett låttips... :)



Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0