Lördagskväll

Imorgon kl 2 kommer den söta tjejen och tittar på Fellow, håller tummarna. Tycker ni kan hålla en tumme med.

Nu har jag precis skrivit klart ett brev till min 88år gamla farfar. Han är älskar att få brev och då är det ju klart att han ska få brev med. Jag sitter här och är allmänt lycklig just nu, jag har världens bästa jobb, visst jag blir inte milijonär men det är så roligt! Jag bara älskar att rida olika hästar och det är riktigt latjo att rida i galoppsadel haha. Johan och Kisse är så himla underbara människor med, så otroligt snälla och glada. Vi har samma syn på hästar och det är en stor fördel när man jobbar ihop. Hade blivit lite jobbigt om jag tyckte en sak och de en helt annan.

Det var ganska kul idag när jag och Johan var ute och red så bestämde Johan att vi skulle galoppera. Jag red hingsten CC och Johan Cirkus. Johan bara "då kan vi galoppera i en lugn galopp här". Jag slog över i galopp på CC eftersom att jag red först, jag red i en lugn kort galopp, jag vänder mig om för att kolla att Johan och Cirkus är med så frågar jag om det är lagom fart om jag inte ska sakta ner lite. Då ser jag att Johan skrattar och så säger han "haha du kan nog gasa lite mer va?" Haha deras "lugna" galopp är som en god arbetsgalopp för hopphästar och en nästan ökning inom dressyren. Sån skillnad det kan vara.

Nu ska jag alldeles snart prata lite i telefon sen hoppa in i duschen och efter det lägga mig. Vi hörs imorgon.



Love Linn

Kommentarer
Postat av: Spongis

Du är best!! <3

2010-04-25 @ 18:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0