Kommentarer

Ibland får jag riktigt mysa och underbara kommentarer från er läsare som tycker att jag inspirerar er och ger er motivation, tusen tack!!

Jag tömkörde fellow lite på banan men allt slutade med att jag red dressyr barbacka haha. Lucky var duktig och mjuk, fina killen. Phiis fick vila, blev ju riden igår och i förregår. När de är så små som bara 5år behöver de inyte gå varje dag. Sen att Phiis varit mycket skadad gör min lite mer försiktig.

Mitt ansikte börjar bli bättre nu, tittar man riktigt noga på bilden i inlägget i under  ser man ganska tydligt var jag har mina sår. Som sagt blir bättre hela tiden tror att jag kommer vara bra tills nästa vecka.

Just de,. var ute och övningskörde lite med mamms innan, det gick riktigt bra om jag får säga det själv. Var väl ute ungefär 45min. Känns riktigt bra att vi kommit igång nu med körningen och så. Ska försöka satsa på att ha körkortet till sommaren.

När vi kom hem gick vi en runda i skogen på timme, skönt att röra lite på fläsket igen, jag kommer ju dö på gymmet nästa vecka, riktigt tungt kommer det va efter 2veckors vila, ska ju prova på att maxa i bänkpress också en dag. Blir nog om två veckor så mina armar inte går på semester ytterligare 1vecka.

Världens finaste och bästa Lucky. Från Åsbo förra sommaren. Galet var underbar du är.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, jag blir glad varje gång jag ser en bild på er!

Ni år så fina ihop, det verkligen strålar glädje om er! <3

2010-04-21 @ 22:15:27
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0