Duktig.

Kvällen blev lite upp pch ner vänd men ganska bra ändå. Skulle åka iväg till Olle halv 7, 5min innan ringer han och säger att han kommer imorgon kl 7 på morgonen istället. Jaha, det var ju skönt att mamma slapp köra men ändå kl 7?!? Nog bra hovslagare som kommer kl 7, Olle är bäst. Hade ju inte tänkt åka till gymmet då men eftersom att det inte blev någon resa till Ekeby så cyklade jag ner till gymmet ändå. Typ en timme senare än vanligt så självklart kom jag hem lite senare än vanligt. Inte alla som förstår det tyvärr, åker ner för att träna och då gör jag det med. Försökte ändå träna på lite idag så hann med det jag skulle precis, men cyklade inte från Ljhed förän 9prick så var hemma 10 över 9. Tränade bröst och triceps idag. Gick ovanligt bra, gått upp i vikt på tricepsövningarna nu och gör hyfsat lätt 5or på 40kg i bänk. Ska prova att maxa en dag och se vad jag kan pressa mig till i bänk. Kanske kan ta 60? 50? Svårt att säga måste prova snart.

Imorgon blir det att rida alla hästarna efter att Olle varit här sen ska jag dra ner lite tidigare till gymmet och träna ben, axlar och traps ordentligt. Drar väl ner vid 3-4 tiden? Minst 2timmars träning imorgon, gilla.

Äter nästan alltid ägg efter att jag tränat, brukar koka dem för att få i mig lite salt samtidigt som jag äter dem. Men idag råkade jag slå sönder ett ägg så hade jag inte hjärta att slänga det så jag åt det rått. Första gången någonsin som jag ätit ett rått ägg. Det är det bästa med för då får man i sig så mycket protein som möjligt, när ägget blir kokat försvinner en del proteiner. Ska nog forsätta äta råa ägg, min bror käkar alltid två råa ägg efter han tränat, jag har tyckt att det sett vidrigt ut men det var inte alls så farligt som det såg ut haha.

Rygg och biceps är riktigt uppsvällda idag efter gårdagens träning, gilla. Nu ska jag läsa lite bloggar sen städa undan äggskal och massa här sen duscha och sova. Puss på er.

Min underbara älskling Lucky <3


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar denna bild. Väldigt trevlig blogg förövrigt :)

2010-04-18 @ 21:24:07
URL: http://ammmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0