Älskar dig mer än allt.

Titta vilken härlig och fantastiskt snygg häst jag är ägare till? Quite Lucky <3


Hoppade lite i trolleholm igår ville hoppa ute men inga hinder stod framme och när vi kom in i ridhuset var det en hel bana uppställd där, fantastiskt? Ja! Inte så många hinder men fick till en helt okej bana ändå. Byggde sedan om lite så jag fick hoppa en två- och trekombination innan helgens tävling. Lucky hoppade jättebra, jag klantade mig så in i helvete på en oxer och Lucky snäll som han är hoppade rakt igenom, blir så jävla trött på mig själv ibland? Ringrostig som fan är jag... Lärde mig i alla fall på det och gjorde inte om det, måste bara bestämma mig för vilken distans jag ska komma med och inte tveka i sista sekunden. Jag kommer ihåg att Sigge sa en gång, bara man bestämmer sig så kan man klara det, tvekar man är det kört. Fick några riktigt fina språng i alla fall, hoppade en avslutande bana på 120cm. 

Videon kommer efter hand. 

Olle har precis varit här och skott Fellow och Phiis, skönt nu har alla nya skor och fina hovar. Olle frågade om Phiis var fräsch? Jag bara jo det tror jag han känns inte halt och är jättepigg. Vadå då? Så tyckte Olle att Phiis var lite konstig i höger bakben när han haft benet uppe länge och så sa han att hans hov på det benet var mindre än på vänster bakben. Åh blir bara så ledsen när jag hör sånt, jag orkar snart inte mer. Det enda jag kräver är att han ska bli frisk. Blääää. Betyder ju inte att han är halt eller så men man gillarju inte direkt att höra sånt? Även om det var bra att han sa det. Phiis ska kollas igen till sommaren tror jag. 

Håll en extra tumme för Phiis är ni snälla.

Love Linn 

Kommentarer
Postat av: Linn

OHH Vilken snygging :D

2010-04-16 @ 17:47:39
URL: http://longleggs.blogg.se/
Postat av: Ida

Han är väldigt fin! Vad heter butiken där du köpte dina Tolga chaps? Har svårt att få tag på nya...

2010-04-17 @ 12:21:27
Postat av: Linn Skjetne

Svar till Ida, jag köpte mina på rytteriet i sjöbo, :) Puss och kram!

2010-04-17 @ 20:59:05
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: caroline

Det är så snyggt snakestyle tränset!

2010-04-20 @ 19:33:00
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0