Vet en som blir glad!

Ja du, Petter, nu blir du allt glad över att se ett inlägg på min blogg. Jag tänker inte ens göra ett försök att sammanfatta allt som hänt sedan förra inlägget. Typ Fendi har flyttat, vi har flyttat, ja, det blev för svårt så stannar där. 

Nu är en den sista terminen för årskurs två igång och tänk att jag till sommaren redan gått 2år på högskolan här i Halmstad?!? Och med det har jag varit ihop med Petrus lika länge. Var tar alla dagar vägen? Härligt att tiden går fort, det sägs att den går fort när man har roligt. 

Sömntutan Fendi 

Fendi går på en fet-diet eftersom han blivit alldeles för smal. Saaaakta med säkert går han upp lite varje dag men jag vill att det ska gå snabbare. 

Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0