Varför slutar det inte?

Natten till idag var hemsk. Hostade och hostade. Kunde inte somna på 2 timmar och kräkte upp delar av kvällsmaten för att jag hostade så mycket. Mindre delikat. Känt mig rätt okej under dagen men nu framåt kvällen repeterades nattens händelse. Inte en gång utan tre gånger. Bläääää. Förhoppningvis kan jag sova bättre i natt, jag vill hellre jobba än vara hemma.

Skrittade ut en tur på Fendi bara för att få lite frisk luft. Fick dock en hostattack i stallet och höll på att stupa ner i gödselstacken 😂 det hade varit droppen för denna "sjukdom".

Vad händer nu? Jo jag slökollar när Lule torskar mot ett finskt lag i CHL. Hade varit roligare att följa en seger. CHL-mästare som vi var för två år sedan.

Detta ger energi 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0