Nu är vi bästa vänner igen

Idag var Fendi och jag tillbaka där vi var innan han förstörde klippmaskinen. Han var en stjärna idag och traskade ner i havet utan problem. Blev ett ordentligt vattengympapass idag och jag tror att han kommer ha väldigt mycket träningsvärk imorgon. Därför blir det bara en lugn tur för oss imorgon.

Morgondagen blir ändå lite händelserik. Introduktion på en av de nya kurserna, kommer få återse större delen av min klass, tänkte åka till stallet tidigt och rida sedan blir det linas matkasse på kvällen.

Dagens strandsällskap var Cornelia och Diamanten
Visst är det vackert?
Han är så söt här, som en vild ponny 😍
Sjögräs på botten bryr sig inte Fendi om!
Hur perfekt?
Skritt med höga knälyft var gympan

Kommentarer
Postat av: mumm

Vilka härliga bilder! Man ser verkligen att Fendi älskar att vara på stranden, den vilda ponnyn....

kram

2016-08-29 @ 07:05:22
Postat av: Sanna

Åh vad härligt. :) Önskar verkligen att jag hade så nära till en strand att man kunde köra lite vatten-träning en gång i veckan eller så!

2016-08-29 @ 15:04:40
URL: http://www.sannajohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0