Hur kommer jag klara det?

Nu är hon borta. Idag flyttade min allra bästa vän ifrån mig, Fendi och Halmstad. Jag har blivit av med min förlängda arm, stöttepelare, glädjespridare och framförallt en vän och allt vad det innebär. Mitt hjärta är för stunden i tusen bitar och det värker. Jag är ingen blödig person, det krävs mycket för att tårarna ska rinna men idag grät jag när vi sa adjö. Har ingen aning om hur jag ska klara livet här utan Mathilda. Allt kommer bli tråkigare. Speciellt nu efter att vi bott tillsammans, åkt till jobbet ihop, jobbat där och pratat telefon hela dagen när vi kört olika rundor, åkt till stallet och ridit ihop för att sedan åka hem ihop. Det är ett stort tomrum som behöver fyllas. Jag får bara hålla ut, vi ses förhoppningvis snart igen. Nu har jag varit hemma någon timme och tröstätit en hel påse chips och pizza. Försöker finna energi till kvällsjobbet med linas matkasse.

Fendi har också blivit av med sin bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0