Dagarna går

Dagarna rullar på här. Det var en härlig helg! Inleddes med att gå på stan efter jobbet i fredags med Petter och Mathilda.Det var som om vi testade på att leva som "vanliga" människor haha. På kvällen där drack jag och Petter varsin öl med några vänner på Avenue i stan. Lördagen bestod av att sova länge, enda till halv 9 😂. Sedan åkte jag till stallet och red ut en tur samtidigt som Petter joggade en tur. Senare åt vi middag på Pinchos ihop med våra grannar. Många drinkar och små rätter slank ner i magen. I söndags fick Fendi en promenad och senare åkte jag till Gunilla och red Emmis och höll två träningar.

En härlig helg utan stress och bara roliga aktiviteter!

Igår var det en helt okej dag på jobbet med reklam. Slutade halv fem och åkte som vanligt direkt till stallet och red. Spöregnade gjorde det också. Gick ändå ganska bra att rida.

Idag red vi ut och hade kul. Rejsade på fälten i storbyar.

Glömde ridbyxorna hemma imorse
Mina fina på espresso house
Jag och Petter innan middagen i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0