Helgen står framför dörren

Så skönt med helg, på en torsdag!! Avslutade veckans skolgång med ett fyratimmarspass i datorsalen och grafiska informationssystem(GIS). Vi hade en liknande lektion i måndags men dagens lektions kändes lite lättare. Vi börjar så sakta bekanta oss med programmet även om vi bara använder en bråkdel av alla funktioner som finns. 

Aja, ingen skola imorgon men ska jobba två timmar på morgonen. Och från 12-17 har jag tvättid. Mellan jobbet och tvättiden ska jag åka till stallet och rida. På kvällen kommer mamma och Nelson hit, det ska bli så mysigt och härligt!!

Fendi idag var otroligt fin att rida. Vi testade ett nytt tvådelat bett med "stopp" på mitten så det inte kan böjas. Fendi gav bettet tummen upp och vi hade ett trevligt ridpass. 

Jag och min lama kompis Mathilda på väg till Köpenhamn. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0