Dags att bjuda på lite glädje

Nu tänkte jag bjuda på lite härliga bilder från när vi var och tränade terräng för första gången för ett par veckor sedan. Vi har turen att ha en väldigt duktig fättävlansryttare i vårt stall så både jag och Mathilda blev inspirerade av att testa på lite terräng med våra kusar. Fendi har spring och terräng i blodet men det fanns inga garantier att han skulle sköta sig bra där ute. Men vet ni vad? Fendi var en superdupermegastjärna och gjorde vart enda hinder med bravur! Han tvekade lite på vattenhindret men efter att ha backat ner hoppade han med glädje ner i vattnet, flera gånger. 
 
Petter, aka världens bästa pojkvän, var med och dokumenterade allt och därför tänkte jag dela med mig av många härliga bilder från en fin sommarkväll med mina underbara vänner från stallet. 
 
Han, mitt allt.
 
Uppvärming 
 
Glad häst
 
Tjoho, hoppning
Frambenen är alltid på rätt ställe
 
 
En liten grav kan kännas stort, då måste man ta i! 
 
Ser härligt ut va?
 
 
Mathilda och jag med våra superhästar
 
Jag, Mathilda och Sofia, supertrion! Bästa stallkompisarna man kan ha. Hehe ja, Fendi är lite större än era hästar.
 
Vackraste varelsen i mina ögon detta <3
 
 
Även Viggi gick ner i vattnet.
 
"Vatten är lite läskigt, men jag gör det väl!" - Fendi
 
Lycka
 
Flyger
 
Värsta dressyrtraven
 
SuperBelle!
 
Viggson!
 
Hoppas ni gillade bilderna och att ni ser vilken glädje denna kväll innebar. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad härligt!!! Jätte-fina bilder på er alla :)

2015-09-07 @ 20:47:08
Postat av: Sandra - travare kan också

Satte ett stort leende på mina läppar!

2015-09-13 @ 21:41:29
URL: http://stilling.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0