Tränar på

Dagarna går och jag och fendi tränar på för att försöka nå vårat mål. Jag och Cornelia trimmade bra med denna övning förra veckan: 

en väldigt bra övning om man vill träna kontroll och inramning. En övning jag tog med mig från Kristians ena träning i Kuwait. Vi red en rak linje men också som ett S. Fendi hade inga problem alls, den stjärnan som han är.  Imorgon ska vi hoppträna för Ted, låt oss se om vintern och vårens hårda arbete har lönat sig. 

Ska bli väldigt roligt att träna, hoppas fendi behåller alla skorna tills träningen. Han skall skos på fredag så alla börjar bli lite lösa nu. 

Helgen var väldigt härlig och kändes lång eftersom jag inte "behövde" plugga något. Fysiologin skrevs på fredag morgon och även om det inte alls gick bra var det skönt att få den gjord. Åkte till mamma och pappa vid lunch på lördagen och sov där till söndag. Åkte sedan vidare till Gunilla och red två fina hästar innan jag körde hemåt igen. Som jag saknat Emmis, han är en född stjärna som hoppade en bana utan problem trots att han inte hoppat ordentligt på hur länge som helst. Sen att han är lik fendi på många vis gör ju att jag gillar honom extra mycket. 




Dags att sova, godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0