Jobbar på

Försöker kämpa på med mitt plugg, kemin blev skriven igår och det kändes sådär. Det var en svår tenta, vilket många tyckte, men vad hjälper det mig? Får bara hålla tummarna och invänta resultatet. På fredag är det dags för fysiologitenta, kursen jag trodde skulle bli intressant blev en mardröm. Ofantligt mycket nytt och en kurs med mycket detaljer. Jag hoppas bara att det jag kan kommer på tentan.
 
Fendis ben är bra igen och igår hoppade vi lite studs i ridhuset. Jobbigt tyckte han men ändå jobbade han på bra. Idag var jag i stallet tidigt och red ut med Mathilda och Cornelia. Jag var hemma i lägenheten igen vid halv 10. Halv tolv åkte jag till skolan och pluggade med några från klassen i 4 timmar. Lite klokare blev vi allt. 
 
När jag kom hem beställde Petter kebantallrik och vi åt med stor aptit. Såg senaste avsnittet av Jordskott och sedan gick vi till hemköp och postade mina tyglar som hade gått sönder. De hade gått sönder på ett märkligt ställe men jag skickade en bild till Maxime på Bruno Delgrange och han svarade "vi byter dem". Bra service som vanligt av denne trevliga fransman. 
 
Min lilla Fendi som 5åring. Tiden går...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Da boss

hahah det är ändå roligt att jag älskar att läsa din blogg även om jag vet precis vad du gjort och tänk osv.. Intressant fast att jag ändå vet vad som händer, för det mesta ;) PS. Tentan imorgon kmr gå amazeballs!

2015-03-19 @ 10:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0