Fantastisk

Åh hur mycket kärlek kan man känna för sin häst egentligen?! Jag svämmar över av kärlek till min häst. Idag hade vi ännu ett fantastiskt pass och allt bara flöt på. Trots att vi inte skulle hoppa idag gjorde vi ett par hopp över en hemmagjord vattengrav. Det var inga problem alls, han gjorde sitt vanliga kaninhopp med superman-framben. Han är väl för härlig! 

Denna tid på året önskar jag så att jag hade en häst till. Motivationen är skyhög och jag vill bara rida, rida och åter rida. Tyvärr behöver Fendi vila en dag i veckan och varje gång den dagen närmar sig nu är det lite jobbigt. Någon som vill komma med en häst till mig? 😃  

Så här ser en nöjd kille ut. ❤️🐴



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0