Ledig dag

Idag är vi tydligen lediga men jag åkte till stallet ändå och red tre hästar. Dior, Sara och Amuesant. Det var varmt idag och ingen blåst. Tog det ganska lugnt med Amuesant och Sara, blev två 40minuters skritturer tillsammans med Kristian som red Landgraf och Velkana. Dior red jag inne i ridhuset, verkligen svalt och skönt där inne. Fint att slippa alla flugor också. 

Gjorde vid stallet, promenerade ett par hästar och satte några i skritten sen drog jag hem. Sajjad, Diors groom, kom med juice och choklad till mig. Så bäst! Vi har förresten fått en ny groom i vårt stall och blivit av med en av de gamla. Just nu är allt perfekt i vårt stall! 

Nu ska jag bara ta det lugnt resten utav dagen, sova ett par timmar och lata mig. Ställ gärna några frågor om ni undrar något. 

Jag och Tilli efter Abdullah och hennes GP runda. 



Kommentarer
Postat av: Elin

Berätta om Fendi :) Var håller han hus? :)

2014-03-28 @ 14:37:08
Postat av: Anonym

Saknar du inte din pojkvän o din hund?
Även om livet där nere känns bra så längtar du inte hem till dem?:)
Ska din pojkvän hälsa på dig? :)

2014-03-28 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0