Duktig Emmis!

Igår körde vi till hästhagen och hoppade öppen bana med Emmis. Första gången han hoppade någon annanstans än hemma. Han skötte sig otroligt bra! Lite människoskygg i början, ett beteende som hans bror Fendi också lider av. Efter två godkända rundor i 80cm åkte vi hem. Lastningen var inget problem heller! 

På söndag ska fendi hoppa 110/120 i just hästhagen. Ikväll rider jag ut med Martina, enda gången det går eftersom min häst får psykbryt själv. 

Nu är jag på väg till Malmö, ska städa lägenheten lite innan brorsan kommer hem ikväll. Dags att flytta hem till mamma och pappa igen. Har i princip bestämt mig för att börja plugga till hösten. Halmstad here i come! Kommer säkert få tusen frågor nu om varför jag inte ska tillbaka till Kuwait och jag kan skriva ett långt inlägg om detta senare. Största anledningen är att jag inte vill ge upp Fendi! Han behöver mig och jag behöver honom. 

Om någon vet ett ledigt boende i Halmstad får ni gärna höra av er till mig. 

Emmis! 



Två grymma brorsor! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2014-07-24 @ 18:22:14
Postat av: Malin

Ååh va kul o höra att du blir kvar i Sverige ändå! Mycket närmare då ju <3 Då får du allt ta dig ett besök över till Vasa nån gång, för jag ska troligtvis flytta in i en trea i stan med syrran ;D Puss på däj!

Svar: Gärna! ❤️
Linn Skjetne

2014-07-24 @ 21:27:18
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0