Tittat på stall

Idag var jag och mamma en tur i malmö och tittade på ett stall till mina pojkar, jag är jättenöjd med vad vi såg, vi ska tänka på det ett par dagar och bestämma oss sedan. Jag längtar otroligt mycket efter flytten till malmö, bli sambo på heltid i stället för halvtid med min älskade Hans. Nära till allt och förhoppningsvis tillbringa sommaren med min bästa vän Malin. Ser fram emot midsommarfirandet med mina två brudar, Camilla och Malin!

Fendi och Lucky fick nya skor idag, kommer sakna min hovslagare när jag flyttar till stan. Blir svårt att hitta en som är så bra som honom, lugn och punktlig. Även om djuren fick stå inne mycket idag(fick ta in dem halv 11 innan jag började jobba, sen kom de ut någon timme på kvällen vid 18) så tog Hailey det bra, hon gillar inte att stå inne med var ovanligt lugn idag, kanske för att hon fick jobba hårt igår haha. Eller för att de kom ut halv 6 imorse.

Dags för mig att sova, ska skjutsa mamma till tåget imorgon efter att jag släppt ut hästarna och fodrat i hagen.



See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0