Går inte att missa

Ja man kan inte missa att det blåser i lilla Ljungbyhed idag. Egentligen vill jag slänga ut hästarna redan nu men det dåliga samvetet tar emot, får nog slänga till dem en tuss hö så får de stå inne i alla fall en timme till. Vill helst inte att Lucky ska springa runt och tappa en sko innan kvällens träning. Vinden skall avta tll ikväll och det hoppas jag innerligt, har ingen lust att ställa in. Blir faktiskt jävligt sur då. 
 
Precis ätit frukost med min Hans, idag ska han presentera sin C-uppsatts, det går säkert bra, inget han gör går dåligt. Tänk om man hade haft den förmågan? Imorgon tar han examen, det blir en stor dag både för honom och mig. Jag längtar mest till att han ska öppna sin present av mig, jag älskar att ge bort saker men jag hatar väntan som är emellan inköpet och öppnandet. 
 
Så här har det mer eller mindre sett ut senaste veckorna, så skönt när det är över. 
 
Nu blir det stallet. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0