Lägesrapport

Hej svejs, dags för en liten lägesrapport här känner jag.
 
Jag är i full gång att tvätta och städa här hemma innan jag flyttar den 29/8. Det närmar sig med stormsteg. Alla mattor är tvättade, överdraget till soffan och fåtöljen ligger i maskinen och kläder som legat i tvättkorgen sedan i vintras är nu rena(alla ullsockar och tröjor). På tisdag bär det av till kiropraktorn igen med Lucky, redan känt stor skillnad på honom. 
 
Skulle vilja komma igång och hoppa honom nu men så har jag inget ridhuskort på kloster längre, tycker inte det är lönt att lösa ett när jag ändå inte ska utnyttja det i vinter pga flytten. Skyrup har stängt då de förbereder Volkswagen GP och banan här hemma är för hård. Blöööh. Nästa vecka ska de vaccineras och flytten sker som sagt på torsdag. Inga tävlingar är inplanerade heller, hästeriet står still. Kanske lika bra att de hinner landa på nya stället innan jag far iväg på tävling. 
 
Nu ska jag bege mig ut och mocka innan jag rider ut på båda djuren. Imorgon får Lucky vila, börjar 11 och vet inte när jag slutar. Jobbar hela helgen och det blir förmodligen min sista jobbhelg på länge och min sista jobbhelg på Röstånga gästis. 
 
Har tyvärr inga nya bilder eller vidoer att bjuda på. Men när jag flyttar ska ni få massor med bilder på nya stallet och lägenheten. Behöver jag säga att jag ser fram emot att flytta ihop med Hans "på riktigt"? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Åh vad gullig han är :) Lycka till med nya stallet och utbildningen :) Kommer att sakna er här i "norra Skåne".

2013-08-22 @ 07:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0