Tävling Eslöv Lucky

Igår var jag och tävlade i Eslöv med mina älskade Lucky. Tävlingen gick riktigt bra och vi slog till med en seger i 115cm och en 5.e plats i 120cm. Inte nog med att vi tog två bra placeringar, utan detta var nog första tävling på länge som jag är riktigt, riktigt nöjd med. Inga dåliga språng och ridningen stämde nästan perfekt. När jag rider som jag gjorde igår är det ett rent nöje att hoppa, inga sura miner och jag blir trevlig att vara med haha. Lucky är jag alltid nöjd med eftersom att jag vet att han alltid försöker göra en bra jobb. Guldstjärna till honom! 
 
Bjuder på båda rundorna från igår. Som ni ser i 120cm är en tant i vägen till sista kombinationen och jag får skrika akta. Såg att hon var i vägen för en annan också senare i klassen. Tror egentligen inte att det påverkade mig så mycket, hade inte tänkt rida snabbare eller snävare till kombinationen ändå, men hade jag rivit kunde jag skyllt på det haha, nä men störd blev jag ju men det gick vägen ändå. Min fokus fungerade bra denna gången. 
 
 
 
Sabina, tack för ett par goda skratt igår. Jag ska tänka på det där med dansband haha. 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha tack själv stumpan!! Så kul att ses!!! Borde bli oftare :-):-)

2013-04-15 @ 21:58:59
Postat av: Malou Kastman

Fina Lucky!! :)

2013-04-15 @ 22:09:18
URL: http://maloukastman.blogg.se
Postat av: Malin

Blir så glad!! :D Så jävla bra ni är! Superfina rundor, tjohoo. Fast klantigt av tanten att stå där, haha, kanske man borde ha lite koll om man ska va där inne... Anyway, grattis! Vi MÅSTE SES ASAP btw, saknar dej!!! <3

Svar: Det måste vi min bästa vän!!!!!
Linn Skjetne

2013-04-16 @ 09:59:25
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ni är så grymma Linn!!

2013-04-19 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0