Breeders Flyinge

Idag var jag och mamma nere i Flyinge och såg sexårsfinalen, såg ett par superfina hästar! Den absolut finaste var Sebastian Numminens cardentohäst som han blev tvåa på. Det får gärna flytta in i stallet nu även om det inte finns box, jag bygger en för hand då haha. Blev en trevlig eftermiddag som avslutades med mat hemma hos mamma och pappa. Nu har jag "söndagsstädat" i mitt lilla hus så det är fint inför veckan. Den här veckan kommer springa iväg, dels att den är fylld med jobb men det blir även en del ridning. Ska rida mina egna såklart men lisas hästar ska ridas och Gunillas Hero ska hoppträna för första gången på tisdag. På lördag ska jag servera och stå i baren på en privatfest ihop med Malin, kommer bli kul! På fredag är det den berömda maskeradfesten på flyget, eftersom jag ska jobba dagen efter blir det en lugn kväll för mig. Klä ut mig ska jag göra men kvällen blir nog inte överdrivet lång.
 
Nu ska jag göra mig i ordning för natten, jobbar 0930-2000 imorgon så jag måste rida och mocka innan jag far till jobb.
 
Ps. Nelly Furtado gick för 190.000kr på auktionen önskar jag hade haft 200.000kr.
 
Blev ett par nya skydd till Fendi idag från REAN på Innrider.
 
Fendi visade sina blodådror ordentligt efter dagens pass på banan.
 
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh, Numminens häst stod parkerad på Lindgården i helgen innan Breeders! Önskar jag hade fått se och känna lite på den... :D

2012-10-08 @ 08:50:30
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0