Dags för pay and jump

Men det är inte jag som ska tävla utan de är min kompis Becci som ska tävla och jag ska hjälpa henne. Det kommer säkert gå jättebra när de hoppar 70cm. :)

Fendi och Laggy var riktigt fina idag, Fellow också. Red som sagt ut med Kajsa och han gick i täten hela tiden och tuffade på bra. Han och Hailey fick komma in vid fem sen var det hem och duscha och nu sitter jag här och uppdaterar lite.

Tänkte lägga en bild från tävlingen i helgen. Blev bara foton från lördagen men det är ju alltid något. Kolla in dimman! Fler kommer när jag är hemma igen :)


tjohej

Kommentarer
Postat av: Sara - Föredetta beridare hos Jessica Kurten

Fina Linn, fattar du hur kul de skulle va om vi kom till falsterbo nästa år båda två med våra bebishästar :D:D

2011-11-02 @ 18:16:52
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0