Ymkje

Precis varit uppe och ridit Ymkje, det gick bra, hon var lugn och harmonisk idag :) Innan jag åkte upp dit red jag Fendi för första gången på 2 veckor, hade bestämt mig för att longera honom innan men det pallade jag inte så jag red direkt. Lite spänd i ryggen direkt när jag hoppade upp men började trava och då blev han normal igen. Han var som vanligt att rida, lite pigg och extra tittig men vad ska man begära av en 4åring som inte blivit riden på två veckor? Jag är nöjd i alla fall, skönt att han ska komma igång igen!

Ikväll ska Lucky till klubben och hoppa studs och gå över bommar.

Strax går jag ut i stallet och fixar klart där, ska iväg på introduktionsträff på Tidningsbärarna idag, hoppas på jobb där! Cykeldistriktet först och främst sedan bildistriktet när jag har klarat körkortet.

Här är bilder på Ymkje, även Malin som tagit dessa :)












Hejdå!


Kommentarer
Postat av: sabina

Fan vilken snygging till häst! Blev helt såld! :)

2011-05-30 @ 20:43:07
Postat av: Kajsa

Åååh, vilka fina bilder! Ja, där ser hon ju RIKTIGT trevlig ut!!! Tog ut henne i paddocken idag och gick över presenning - hon lyfte inte ens på ögonbrynet för det, men hu vad läskigt det är när det blåser, ha, ha;)

2011-06-02 @ 23:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0