Halt häst

Fendi är halt efter sitt balltramp och jag kan inte rida honom. Speciellt super nu när grannes ridbana är färdiglagd, vill bara rida upp dit och trimma igenom den lilla bebisen, nu!!!!!!!!!!. Lucky ska få gå på banan på onsdag tror jag, förhoppningsvis kan jag rida Fendi då med.

Imorgon blir det körskolan också, jag har verkligen ingen lust, jag suger på att köra bil och jag vill inte ens... Aaaaaaaaaaaah, varför kan man inte få en privatchaffis för samma summa resten av livet istället? Så skönt att bara sitta brevid och inte behöva tänka på några regler, skulle chaffisen köra på någon är det hans problem. Suck alltså...

Varit ute och sprungit med Nellis idag, blev ca en halvmil, vi sprang på bra Nellis och ja'. Vid femtiden följde jag med Johan och Kisse till galoppbanan borta vid herrevadskloster, Fjodor och Klappen fick springa ett par varv. Knäppte några bilder, men vet inte om jag orkar lägga upp alla här, något smakprov kan ni väl få. Inte för att jag tror att det intresserar så mycket, men ändå.

regnade och var väldigt mulet, därav den kassa kvalitén, dessutom är jag ingen mästerfotograf.








Hejdå, hoppas jag överlever morgondagens körlektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0