Morgon

Ligger i sängen nu igen, hästarna är ute och jag bara dergar. Nelson ligger brevid och sover, han har ätit en skinkmacka till frukost och är allmänt nöjd nu. Klart att hundar också ska börja dagen bra! Själv orkade jag inte göra någon frukost så det blev en proteinshake. Ganska pratiskt och smidigt som fan. Egentligen har jag lust att ligga i sängen hela dagen, men det kan jag ju inte göra. Hur hade det sett ut?!

Ska i alla fall se skidorna som börjar efter lunch, damernas tur, 10km klassisk stil. Heja Marit, heja Norge! Grymma Northug tog guld igår på 30km. Mmmmmm jag rös så bra det var, grymt! Ibland önskar jag att jag hade valt en annan sport där den fysiska delen spelar en större roll. Visst, ridning är träning men det går inte att jämföra med ett svettigt pass på gymmet, 3mil på cykeln eller en 1mil löptur i skogen. Man ser många ryttare som borde träna sig själv lite mer... Mitt mål lyder ungefär så här "jag ska vara lika tränad som min häst". Fler borde tänka så.

Fina Malin och Lucky från igår! Lika fina bägge två :)


Fendi var rätt snygg han med, han ser ut som en riktig atlet. I sitt nya, begagnade träns med.


Lucky ticksade runt med sitt huvud som vanligt :p


Nu ska jag fortsätta dega och se om jag kan sova lite till. Säkert inte...

Hajhaj

Kommentarer
Postat av: Louise

Snygging!

- Ni ær atleter hela høgen <3

2011-02-28 @ 18:21:16
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0