Lång promenad i solskenet.

Precis varit ute med Nelson på hans lunchpromenad, han var otrooooligt duktig och gick lös hela rundan i skogen, ca 40min. Jag är faktiskt lite impad, han springer framför, stannar, tittar vart jag är och väntar in mig. Det är mycket skönare att ha honom lös även om han är duktig att gå kopplad nu. Favoritleksaken utomhus är lätt KOTTAR! Haha han är löjligt gullig när han springer runt med dem i munnen och ser allmänt mallig ut. Nelson var såhär lagom mys imorse när han spydde kl 6, det jag helst vill kl 6 på morgonen, torka spyor. Jycken lider antagligen av bulimi. :p

Aaah vad skönt nästa fredag ska jag klippa mig och färga håret, kommer bli awesome. Har egentligen lust att cutta av allt hår och klippa mig fräsigt men det kommer jag nog inte våga. Sist jag hade kort hår ångrade jag det i 2år.  

Tyvärr kom det ny snö i natt, var så skönt när marken var bar innan. Det enda jag vill nu när det kommit snö, är att åka till Vallåsen så jag kan lära mig åka skidor på riktigt.

Just de, måste få ut min sadel till försäljning också. Tolgan ska säljas då den varken passar Laggy eller Fendi.
17" vid bom. från -07


Cha cha

Nu ska jag se om jag hittar ngt att äta, är inte hungrig nu när jag inte tränar som vanligt. Men äta måste jag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0