Segis

Aah blir galen på Lucky, står och bankar, sparkar och skrapar halv 8 på morgonen. Vart är min sovmorgon?! Njea finns inget sådant nu när mamma inte är hemma. Har kommit in rutin nu i alla fall så det är inga problem med att gå upp kvart i 6. Att fodra hästarna tar ca 5min, och på 5min hinner jag inte vakna så det är bara att somna så fort jag lägger mig. Hade hoppats på att sova i alla fall till 8 idag men nej, det såg Lucky till att det inte blev av.

Ska nog ut och springa eller cykla en tur idag, har ingen nyckel till gymmet  så kommer inte in. Kan i och för sig sticka ner under dagen, men jag får se.

Hittade även min gamla bok om träningslära.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Bella

sv: Tack, hon är min lilla ögonsten:)

2010-09-03 @ 12:12:54
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0