Seg jag är.

Är så trött och seg, ska nog bannemej ta och sova en halvtimme haha. Får väl ta något att äta först. Varit uppe och tagit ut galopphästarna och mockat till dem, fixat mat och vatten. Ska mocka här hemma snart sen upp och ta in galoppisarna. Vid 3 ska jag även rida en tur där uppe, hade tänkt att jag skulle hinna rida Phiis emellan intag där uppe och ridning. Det hinner jag nog :)

Phiis var helt fantastisk igår, han har aldrig varit så fin tror jag, verkligen roligt. :)

Träningen igår gick också riktigt bra, blev ett helt crazy pass på 2timmar och 15min. Skulle egentligen cyklat när klockan blivit närmare 8, men då kom ett par gymnasieettor och frågade om lite hjälp. Slutade med att jag gjorde ytterligare 3övningar för att visa haha. När jag väl hade bestämt att jag skulle cykla vid halv 9 kom en tjej och frågade om jag kunde visa henne en övning som jag hade gjort tidigare under kvällen, självklart!  Kvart i nio var jag i alla fall på väg hem haha.

Ikväll blir det ett sk. diverse pass, har redan kört igenom hela kroppen denna veckan så idag tar jag några övningar på hela kroppen.



Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise - Från flygplan till häst T o R

sv;,

- Vi kan fixa Jäger-shot redan nästa helg för din del ;) haha

2010-09-02 @ 13:08:50
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0