Pretty awesome

Ja jag är pretty awesome känner jag, har varit en bra dag idag wiiie!

1. red Lucky, var superfin!
2. red Phiis, superfin även han!
3. käkade lunch, kränge som jag sa
4. mockade
5. tog in hästarna och gav eftermiddagsmat
6. putsade båda sadlarna, läckert
7. gjorde iordning fendi
8. skrittade och travade på fendi, wiiie sjukt duktig!!
9. käkade middag
10. åkte till gunilla
11. red och hoppade fellow, superfin även han!
12. bytade om till träningskläder i bilen(!)
13. gymmade 1timme, mage & axlar
14. sprang hem från gymmet, ca 5km på 25min i fet motvind haha
15. sitter här och ska käka sedan duscha.

En ganska aktiv och härlig dag! Hoppas på en lika bra dag imorgon :)

På fredag kommer Joanna hem till sverige igen, wiiie! Och på måndag, tror jag, ska vi ses!!!! Knappt lycka!!!! :D:D

På lördag blir det antagligen en grym utgång + bowling med killarna, louise och några av hennes tjejpolare!
Ogillar mig själv på bilden, men gänget är helt amazing!


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0