Dåligt

Dåligt med kommentarer när jag väl uppdaterar, ni har väl inget vettigt att kommentera helt enkelt?

- Min dag har varit ganska slö, kom hem vid 12 igår kväll efter lite filmtittande, hämtade också hem mina skidor & stavar som blev glömda i fredags/lördagsnatt. Det är faktiskt inte helt lätt att cykla runt med skidor & stavar på en cykel vill jag lova, måste sett onekligen dumt ut också.


Red Lucky och han var megafin idag, härligt, han känns inte lika sne heller. Blir nog till att vi köper den sadeln om Sylvana tycker det ser bra ut.

Fendi var också fin, ganska laddad men det är bara skoj. Vid 12tiden körde vi (familjen) till Ballingslöv för att titta på pappas nydesignade kök, ett väldigt fint kök med massa coola finesser. Helt sjukt vad den gamla gubben är smart egentligen, kul att man får vara lite "delaktig" i hans projekt också. :)

Kom hem vid halv 3, tog in hästarna lite snabbt sedan bar det av till Gunillas place. Red Fellow & Telli, gick helt okej.

På vägen hem körde jag och mamma över åsen som vi brukar göra, väl där uppe hade en bil voltat så det var flera polisbilar, brandbilar och ambulanser på plats. Såg mer otäckt ut än vad det var, läste på hd.se att föraren var oskadd, så det var bra. Får alltid lite flashback när jag ser någon bilolycka. Har varit med om det en gång och hoppas på att jag slipper det nu. Vi(mamma & jag) blev visserligen påkörda, men det var ändå inget trevligt.

Nu ska jag ut och natta hästarna, är så trött idag så det blir tidigt i säng ikväll.

Fina Sara & Chappe :)


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund- Unghästar/ Världscup häst.

Åh, fina fina Chappe :):) Vilken fin bild <3

2010-10-31 @ 20:48:11
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0