Sotare kl 8?

Vaknar av att Lassy skäller två ggr ute i köket, något han aldrig gör om det inte är ngt och då visade det sig att det stod en sotare utanför köksdörren. Jag bara what? Aja nu är sotandet fixat i alla fall. Hästarna är ute och jag har käkat frulle. Ska ta i galoppisarna vid halv 1 och sen ska jag mocka och rida Fellow innan träningen med  Lucky ikväll. Hoppas på att vi  får hoppa ute idag, det hade varit riktigt nice och Lucky hade blivit såå glad.



Gymträningen gick bra igår och det var skönt att träna. Imorgon ska jag gymma igen sen blir det nog att umgås med lite vänner på kvällen.

Love Linn


Kommentarer
Postat av: Ida

Fina! ;) Litet tips: Lyft blicken, håll händerna mer ihop, upp med tummen hoppryttaren ;P

2010-05-06 @ 10:38:46
Postat av: Linn Skjetne

hahahah jo jag vet xD

2010-05-06 @ 12:16:06
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0