Olagligt

CC är faktiskt olagligt fin. :)



CC spanade in några heta ston och blev lite hingstig efter det.


Galopp


Jag på CC och Kisse på Klapp


Lite trav


Kisse och Klapp


Kisse och Klapp, i bakgrunden Johan och CC


Avslutar med denna härliga bilden från en härlig tur på galoppbanan.


Nästa gång blir det en tur på galoppbanan på Jägersro, det ska bli riktigt tufft att få rida på den banan och det kommer gå riktigt fort.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen sova, upp tidigt imorgon och mata hästarna sen kommer Gunilla och hämtar mig kl 8 så kör vi till Ödåkra och rider LC:2 och LB:1 på Fellow. Jag hoppas på fint väder och ett glatt humör. Ha det fint allesammans och ta hand om er. Godnatt, love Linn

Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

häärliga bilder! ses imorgon! jag kommer i tid så jag hinner glutta på din runda ;)<3

2010-05-22 @ 22:41:15
URL: http://jenniekriistensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0