Haha jag skrattar!

Ja, det var en blandat resultat idag på tävlingen.

I LC:2: var jag inte alls nöjd, Fellow var jättespänd och gick inte alls fram för skänkeln. Fick 58% och jag tycker verkligen inte att jag skulle fått mer, det var ingen bra runda. (säger man runda i dressyr? Aja what ever)

I LB:1: Stoooor skillnad på Fellow, han gick jättebra enligt mig, gick fram för skänkeln och lyssnade bra. Lite tittig på staketet uppe vid domaren men annars fin. Eller ja, fick ett smakprov på att fellow är en cirkushäst. I den ökade galoppen precis i slutet tog det tvärstopp och fellow ställde sig lite lätt på bakbenen, haha. Jag tror jag tryckte på honom lite för hårt med sporren, sorry. När jag kom ut skrattade jag bara, så det kan gå. Fick en 3.a på den ökningen, visserligen ganska generöst. Menmen trots att jag tyckte LB var mycket mycket bättre så fick vi bara 58% där med. Det tyckte jag var snålt, menmen så är det.  

Kommer bilder senare, nu ska jag mocka och rida Lucky. Mamma kommer hem ikväll, ska bli skönt att sova ut imorgon haha.

Baaabyyy!


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Amanda

Man säger ritt ;)

2010-05-23 @ 14:16:32
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Jennie Kristensson

Ni var super!

2010-05-23 @ 17:01:20
URL: http://jenniekriistensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0