Nyskapande

Har suttit och tänkt ut lite nya ideér, jag och Louise har något på gång. Något bra, i alla fall vad vi tror.

Red Lucky imorse, imorgon ska pappa och jag till ridhuset och Lucky ska gå ett dressyrpass. Ska rida ut på Phiis och Fellow senare idag.

Aaah jag har så mycket ideér som snurrar runt i mitt huvud, svårt att urskilja dem från varandra. Känns som en enda stor röra. Ska snacka lite med min pappa sen så han kan hjälpa mig att komma fram till något bra.

Sitter vid min nya dator som jag fick av min bror så har inga bilder här. Sköt om er för nu ska jag ut och mocka och sedan plocka in hästarna för att rida. Gymmet ikväll och jag ska träna stenhårt! Det är dags för det nu. Love Linn

Kolla in Louise blogg, www.formone.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0