Lånesadeln hemma

Yepp, hämtningen av låne/hyrsadeln gick som den skulle.  Sofia var till och med klar lite tidigare så vi kunde hämta sadeln lite innan. Tyvärr så snöade det när vi kom hem och klockan hade blivit halv 5, så det blev ingen ridning på Lucky idag. Imorgon ska jag i alla fall rida honom och det kommer bli så underbart. Rida runt utan att behöva vara oroligt. Ska fråga mamma om hon vill cykla med när jag rider och ta lite kort. Blir nog svårt, men ska försöka få henne att göra det. Ska prata lite med min vän Öyvind och fråga om han vill fotta mig och Lucky en dag, hade varit kul att få lika bra bilder som på Phiis. Vi får väl se vad han säger.

Var nere och tränade innan med just Öyvind, Ludwig och Pål. Min träningsglädje var mer död än levande haha. Har inte tränat armar denna veckan så passen har varit lite låååångtråkiga. Måste få plats i min kavaj i framtiden haha. Har i och för sig en "stretch"kavaj, men den är inte lika snygg. Funderar på om jag ska sälja den, helt oanvänd med alla lappar kvar... Får se hur jag gör.

Red Phiis innan idag och han var skitpigg, stark och sparkade bakut hur mycket som helst. Både kul och tröttsamt. Han gör sånna kickar som Kevin Stauts em-häst.

Imorgon blir det lastträning för Phiis, uteritt på Lucky, ridhuset med Fellow. Ska försöka övningsköra med, fyfan alltså...

Min älskling är så otroligt vacker. (med fluga på mulen hihi)


Love Linn


Kommentarer
Postat av: sarah

sV: ja, jag är stolt över mig själv faktiskt :)

2010-03-12 @ 22:43:57
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: lisa

Jättefin bild!! Och häst så klart ;)

2010-03-13 @ 11:27:44
URL: http://lisakarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0