Härlig kväll

Idag har det varit en härlig kväll. Satt precis och läste ett brev som min kära farfar hade skrivit till mig, lika trevligt som vanligt. Imorgon ska jag knappa ihop ett litet svarsbrev och skicka iväg till Norge. När jag loggade in här på bloggen så hade till och med farfar kommenterat, åååh hur gulligt är inte det? Min farfar är bäst!

Nu på kvällen, närmare halv 7 red jag hos Gunilla. Det gick riktigt bra idag, Hero och Emmis var superpigga och skuttade på ute på fältet. Telli blev uppfostrad och hoppade som en guuuud idag. Första gången han hoppade studs och det gick jättebra. Han kommer bli en väldigt bra hopphäst om han bara förstår vem som bestämmer. Gunilla har blivit mer bestämd själv och det märks på alla hästarna, de är mycket bättre och lydigare. Riktigt roligt att rida idag!

Phiis gick på en skogstur, han skötte sig mycket fint och gjorde allt som jag bad honom om. Lucky fick en välförtjänt vila och Fendi fick också det. Dock var Fendis vila inte välförtjänt haha. Dock inte hans fel att den blev av, men imorgon ska han få gå på en lång promenad och sedan gå in en sväng på banan hos grannen. Håller på med mycket miljöträning med honom så det är ju bara att fortsätta.

Kanske kommer lägga upp videorna från helgen på youtube, är lite osäker ännu. Är nämligen inte helt nöjd med min ridning i på de två första hinderna i två av klasserna haha. Herregud, hur låter jag? Jag är ju aldrig nöjd... Är det som får en att bli bättre?! Att aldrig nöja sig, att bara vilja bli bättre? Den frågan kan jag nog inte svara på förän jag är gammal och klok.



Här är cykeln som jag och Lucky vann igår!


Måste säga att det var riktigt bra priser i Munka för att vara en så "liten" tävling. Red ihop 2400kr, en skjorta från Animo värde 1300kr, en cykel till 4000kr och ett täcke från Sjöhagen.

Det är bara att njuta för det är ju verkligen inte alltid man går plus på en tävling haha. Inte precis som när Johan och Kisse vinner en löp, 20.000kr i första pris.

Nu ska jag duscha, lökig efter att ha cyklat mina mil på cykel och ridpass hos Gunilla idag. Sköt om er, love Linn

Kommentarer
Postat av: Jannica Stefansson

Ja, eller Hottie var fin trots att resultatet kunde varit bättre. Och Mimmi är en stjärna. Haha!

2010-07-27 @ 08:27:37
URL: http://janniiicas.blogg.se/
Postat av: Karin

Det var inga dåliga priser! Grattis :)

2010-07-27 @ 19:20:07
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: Mille Makaroni

COOL! :D

2010-07-29 @ 09:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0