Lucky min darling

Är riktigt trött nu så det blir bara ett snabbt inlägg. Varit nere och tränad, biceps och rygg, gick bra. Tränade lite mage också bara för att vi hade en liten tävling, haha. Var tvungen att visa att jag är bäst. Var i stort sett BARA norrmän på gymmet idag, mycket trevligt. Härligt att de tror att jag bor i Norge för att min norska var så bra med, haha. Kan inte helt hålla med om det, tappat massor senaste åren.

Imorgon blir det ben och bröst kanske? I alla fall ben.

Inte för att förstöra någons kväll men tar ca 1timme löpning att förbränna 100g choklad. Jag ska nog sluta äta allt onyttigt, igen. Men denna gången ska jag inte äta kakor eller ngt. Vill ha den kroppen jag alltid drömt om.

Hästarna gick bra idag med, duktiga pållar :) Godnatt på er nu, "bara" 14minus här nu, kommer avlida snart. Ge mig VÅR!!! Vill ut och promenera i Skäralid och dricka varm oboy.

Min man, love u most.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Malin

Var 3,5 år sedan jag åt ngt som räknas som onyttigt, glass, godis, choklad, kakor, läsk osv...

Blev mjölkallergiker och fick inte äta det jag tyckte om, då slutade jag med allt.

Mår så mycket bättre nu...

Och du kommer få ursnygg kropp i de nya tightsen, utan att ens träna ;) Man blir snygg ändå i dem :O

2010-01-25 @ 23:05:05
Postat av: helena:D

kom ihåg att äta mat bara så du inte försvinner haha;P det gjorde jag förra året och de var ingen bra ide.. önskar jag hade din motivation till att träna<33

2010-01-26 @ 07:39:07
Postat av: Linn Skjetne

Självklart äter jag, inga muskler annars, hihi. Tightsen är bäst! Stackars dig Malin nästan inte har något annat val? :/

2010-01-26 @ 09:10:08
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: jossebosse lillasyster

när vädret tillåter, alltså inte är så kallt..

kanske vi kan ut och gå i skäralid och bara ha mys? fotta och så?

saknar dig, puss!

2010-01-26 @ 14:19:19
Postat av: Linn Skjetne

Det gör vi tjejen, det hade varot super. Kanske kunde göra det till helgen? :)

2010-01-26 @ 16:06:21
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0