Söta videos

Nawwww är dom inte söta mina små pållar? :D Lucky ser verkligen misstänksam ut när jag närmar mig honom haha. En liten linsus är han allt.


Försökte filma samtidigt som jag lastade fellow, haha ser inte så mycket, men detta var första försöket och han gick in direkt. Duktig kille.



Phiis var också grymt duktig med lastning idag, stod i släpet flera minuter och gick lugnt och fint ut. Jag tror att det här med lastträning har varit jättebra för honom. Han kommer stå som en klippa där inne sen.

Ikväll skulle jag tränat, men träningen är inställd pga snö. HATA?! JA!! Istället ska min underbara vän Nicole komma hit och vi ska ha det mysigt med film och snack. Nu ska jag ut och rida Lucky innan det börjar snöa.

Just de, hovslagaren kom inte idag (också pga snö) så Phiis och Fellow får vänta med nya skor och sulor en hel vecka, riktigt bull. Vill komma igång och rida på dem. Fellow kanske ändå får åka en tur till ridhuset bara för att träna sen ridas lite lätt. 

Love Linn 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha gud vad söta dom är! :D

2010-02-18 @ 21:10:43
URL: http://gabriellabramstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0