Hoppträning!

Yes! Det ser ut som att det ska bli träning för Jörgen idag i alla fall, det ska bli hur kul som helst att få hoppa Lucky igen. :D Ska rida Fellow & Phiis nu på morgonen sen är hoppträningen 18.50. Känner på mig att Lucky kommer bli skitsur nu när jag inte ska rida honom först. Han kommer antagligen stå ocg skrapa med frambenen och gnaga på allt som går i boxen.

Idag har jag ändrat min kost lite grand, det känns jättesvårt men jag tror helt enkelt att jag äter för mycket. :/ Jag ät ju varken chips eller godis, men ändå får jag inte den kroppen jag vill ha. Riktigt frustrerande. Brukar ju äta gröt till frukost, men ska byta ut det till en torr macka i stället. För är ju alltid så att god mat inte är nyttigt. Oftast. Jag saknar gröten redan, får se hur länge det håller sig. Ska försöka undvika att käka all slags pasta,potatis,ris vid middagar nu, förutom om jag ska springa en läng runda. Då blir kolhydraterna energikällan.

Aja nu ska jag ut ocg pyssla och rida lite.

Take care, love Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0