Hemma

Nu är jag hemma igen från GBG med mammsen. Om jag ska vara helt ärlig så var hoppningen suverän och utbudet på mässan ganska tråkigt. Väldigt många hade i princip samma saker i sina montrar så det blev ganska uttjatat. Men hittade flera guldkorn ändå, precis som vanligt, är ganska bra på att hitta sånt som jag vill ha. Tyvärr så glömde jag kvar en kartong med saker på hotellet så de kommer väl någon gång i veckan. Jag glömmer aldrig saker, låg till och med ner på golvet och scannade igenom rummet innan jag och mamma gick. Men antagligen stod kartongen på ett väldigt bra gömställe, störigt men ingen större skada skedd. Ett hjälmköp blev det inte, men någon gång under året ska jag köpa den om inte en annan fräck hjälm. Tittade på lite andra hjälmar på mässan med helt ärligt finns det mest skitfula hjälmar. Hur svårt ska det vara att göra en snygg och bekväm hjälm? Provade den nya Uvex eller vad den heter, sjukt ful och gjorde nästan ont på huvudet?

Köpte i alla fall ett schabrak+luva, träns, spö, handskar, stövlar, 2 set med benskydd, 2 tävlingsskjortor, tyglar och mamma köpte transportskydd till phiis och young jump. Tror inte det var något mer jag köpte, är i alla fall både glad och pank efter mina köp.

Nästa sommar funderar jag och mamma på att åka till någon mässa i Italien eller Tyskland, hade varit kul att se vad andra mässor har att bjuda på.

Blev i alla fall lite smygkär under mina dagar i Gbg, och inte i vilken som helst haha. Ingen mindre än Daniel Deusser! Han är både grym på att rida och lång och stilig! Muuuums, haha till och med mamma tyckte han var snygg, då är det farligt!


Fottade jättemycket och bilder kommer ikväll nu ska jag ut och rida. Har saknat min underbara Lucky hur mycket som helst. Ska mysa extyra mycket med honom idag <3

Love Linn

Kommentarer
Postat av: IDA

Hej! Jag undrar om du vet vad det är för tyg Jessica Kürten rider med. Hon hade det på fredagen, sista tävlingen. Det hänger liksom över hästens nos.

Förstår inte varför och hittar inte varför heller.



http://www.justworldinternational.org/images_pr/pr_062306_2_3.jpg LÄNK till bilden

2010-02-27 @ 18:37:13
Postat av: Linn Skjetne

Hej Ida! Jag vet inte helt, men en del är väldigt känsliga över nosen och har ett nät som skydd för flugor och grus. Tror det kan vara därför :)

2010-02-27 @ 19:53:13
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: louice

lägger du upp bilder på dina saker ? :P

2010-02-27 @ 21:19:44
URL: http://louice.pankz.se
Postat av: Louise - Från flygplan till gödsel

Haha, du och din Deusser ! ;)

2010-03-01 @ 17:31:20
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0