Tisdag

Idag är det en helt vanlig tisdag, inte speciellt rolig men inte heller speciellt tråkig. Mockat har jag gjort i vårat stall, käkat lunch, lunchat hästarna och gett vatten. Återstår att strö här hemma sedan fixa med Isop. Får gå dit upp, ingen bil hemma, kan vara bra att motionera lite mer för varje dag som går. Skulle jag tro, men jag är inget braniac.

Fortfarande besvärad av hosta, kan inte andas djupt, tog min sista tablett med antibiotika idag. Har hostan inte försvunnit till måndag nästa vecka får jag besöka vårdcentralen igen. Annars känner jag mig bra, lite seg men det kommer jag tydligen vara ett tag framöver enligt min kära mor. Jag litar på henne, även om jag inte skulle erkänna det till henne har hon oftast rätt. Men det betyder inte att jag lyssnar alltid för det :D

Det närmar sig jul nu, har lite panik. Måste köpa ett par julklappar till. Blir himla mys med julmarknad på fredag i alla fall, kanske hittar ngn julklapp där. Blir lite jobb i jul i alla fall, ska passa hästarna från den 22.e december till den 26.e dec. Gott med lite cash. Jag tycker nog jag varit tillräckligt sjuk nu för ett bra tag framöver. Förhoppningsvis blir det en liten skidresa nästa år, det är bara till att jobba på så man kan göra det. Ska även sälja min sadel(tolgan) så är ju lite cash där.

Nu ska jag traska upp till Isop så jag är hemma i tid tills mina egna ska in :)

My horse called Laggy! Han har något speciellt, jag kan inte bortse från det. & han är min, bara min.


Charråå

Kommentarer
Postat av: mumm

Lucky, bockmaskinen!!! Efter 3 veckors vila.

2010-12-14 @ 13:46:12
Postat av: Malin2

Jaaaaaa skidresa röstar jag för! Jobbar som en galning nu för att få ihop pengar xD

2010-12-14 @ 14:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0